Potřebujete tipy ohledně vrácení, výměny nebo reklamace produktu? Pomůžeme vám 😇
Co se stane poté, až objednávku obdržíte, je pro nás stejně důležité jako samotné dokončení objednávky. Podívejte se sem na informace ohledně vrácení, výměny a reklamace produktu. A samozřejmě vždy nabízíme bezplatnou dopravu i vrácení do 30 dnů zdarma!
Vyplňte formulář pro vrácení, který byl přibalený k vaší objednávce. Nezapomeňte vyplnit důvod, proč chcete produkt vrátit, pomocí jednoho z kódů ve formuláři.
Pokud chcete produkt vyměnit, musíte vyplnit správný kód pro vrácení a poznamenat barvu a velikost produktu, který chcete místo něj.
Dříve než odešlete reklamaci produktu, je třeba vyfotit část produktu, o které jste přesvědčeni, že je vadná. Tuto fotku musíte odeslat e-mailem našemu zákaznickému servisu spolu s vysvětlením, co se stalo. Pokud bude reklamace schválena, vyplňte formulář k vrácení, který byl přibalený k vaší objednávce a nezapomeňte vybrat správný kód pro vrácení vadných produktů.
Podívejte se výše na první krok při vrácení, výměně nebo reklamaci.
Vložte produkt, který chcete vrátit, do sáčku spolu s formulářem pro vrácení a na balík umístěte předplacený štítek pro vrácení. Pokud používáte sáček, ve kterém jste produkty obdrželi, umístěte štítek pro vrácení na původní štítek.
Předejte balíček poštovní službě uvedené na štítku pro vrácení a nezapomeňte si uschovat účtenku nebo potvrzení o předání. Upozornění Poštovní služba pro vrácení zboží nemusí být nutně stejná jako ta, která balíček doručila, a proto si štítek pečlivě zkontrolujte. Psst… pokud je na vašem štítku pro vrácení uvedeno DHL Parcel Connect, přejděte do vyhledávače poštovních služeb Parcel Connects a vyhledejte poštovní službu, kterou chcete použít.
Zpracování požadavku trvá přibližně 14 dní. Doba zpracování se může lišit podle způsobu platby zvoleného během nákupu.