
Vrácení, výměna a reklamace produktů
Potřebujete tipy ohledně vrácení, výměny nebo reklamace produktu? Pomůžeme vám 😇
Pomoc, pokud se nejedná o ten pravý produkt pro vás
Co se stane poté, až objednávku obdržíte, je pro nás stejně důležité jako samotné dokončení objednávky. Podívejte se sem na informace ohledně vrácení, výměny a reklamace produktu. A samozřejmě vždy nabízíme bezplatnou dopravu u nákupů nad 2500 Kč a 30 dní na vrácení zdarma!

1.Registrovat vrácení
Zaregistrujte své vrácení nebo výměnu v naší digitální pokladně.

2. Zabalte zboží
Zabalte registrované zboží, které chcete vrátit nebo vyměnit. Nalepte předplacený štítek pro vrácení přes starý přepravní štítek.

3. Předkládání balíčků
Přepravce pro vaše vrácení nemusí být nutně stejný jako při doručení balíku. Pokud je na vašem štítku pro vrácení uvedeno DHL nebo PPL, přejděte do vyhledávače poštovních služeb Parcel Connects, kde najdete partnerské servisní místo PPL nebo DHL ve vaší blízkosti (není možné vrátit přes BOX). Uschovejte si účtenku nebo potvrzení o předání.

Zpracování požadavku trvá přibližně 14 dní. Doba zpracování se může lišit podle způsobu platby zvoleného během nákupu.