Doprava zdarma a 30 dní na bezplatné vrácení
Švédský design a kvalita
4,6 průměrné hodnocení s 460 000+ recenzí
Hledat podle kategorie, produktu, aktivity...
Cart icon
Dámské
Pánské
Doplňky
Nabidka
Průvodci
image

Vrácení, výměna a reklamace produktů

Potřebujete tipy ohledně vrácení, výměny nebo reklamace produktu? Pomůžeme vám 😇

Vrácení, výměna a reklamace produktů

Potřebujete tipy ohledně vrácení, výměny nebo reklamace produktu? Pomůžeme vám 😇

Vrácení, výměna a reklamace produktů

Potřebujete tipy ohledně vrácení, výměny nebo reklamace produktu? Pomůžeme vám 😇

Pomoc, pokud se nejedná o ten pravý produkt pro vás

Co se stane poté, až objednávku obdržíte, je pro nás stejně důležité jako samotné dokončení objednávky. Podívejte se sem na informace ohledně vrácení, výměny a reklamace produktu. A samozřejmě vždy nabízíme bezplatnou dopravu i vrácení do 30 dnů zdarma!

Vrácení, výměna a reklamace produktů

Zaprvé: Chcete produkt vrátit, vyměnit nebo reklamovat?

image

Vrácení zboží

Vyplňte formulář pro vrácení, který byl přibalený k vaší objednávce. Nezapomeňte vyplnit důvod, proč chcete produkt vrátit, pomocí jednoho z kódů ve formuláři.

image

Výměna

Pokud chcete produkt vyměnit, musíte vyplnit správný kód pro vrácení a poznamenat barvu a velikost produktu, který chcete místo něj.

image

Reklamace produktu

Dříve než odešlete reklamaci produktu, je třeba vyfotit část produktu, o které jste přesvědčeni, že je vadná. Tuto fotku musíte odeslat e-mailem našemu zákaznickému servisu spolu s vysvětlením, co se stalo. Pokud bude reklamace schválena, vyplňte formulář k vrácení, který byl přibalený k vaší objednávce a nezapomeňte vybrat správný kód pro vrácení vadných produktů.

Co bude dále?

image

Podívejte se výše na první krok při vrácení, výměně nebo reklamaci.

image

Vložte produkt, který chcete vrátit, do sáčku spolu s formulářem pro vrácení a na balík umístěte předplacený štítek pro vrácení. Pokud používáte sáček, ve kterém jste produkty obdrželi, umístěte štítek pro vrácení na původní štítek.

image

Předejte balíček poštovní službě uvedené na štítku pro vrácení a nezapomeňte si uschovat účtenku nebo potvrzení o předání. Upozornění Poštovní služba pro vrácení zboží nemusí být nutně stejná jako ta, která balíček doručila, a proto si štítek pečlivě zkontrolujte. Psst… pokud je na vašem štítku pro vrácení uvedeno DHL Parcel Connect, přejděte do vyhledávače poštovních služeb Parcel Connects a vyhledejte poštovní službu, kterou chcete použít. 

image

Zpracování požadavku trvá přibližně 14 dní. Doba zpracování se může lišit podle způsobu platby zvoleného během nákupu.

Více informací o vrácení

Další informace ohledně vrácení zboží

Více ohledně reklamací

Máte ještě nějaké další dotazy ohledně vrácení, výměny a reklamace produktů?

Další podrobnější informace

×