Příroda je naše hřiště
Od roku 2014 nabízí RevolutionRace vysoce kvalitní outdoorové produkty pro lidi s aktivním životním stylem. Naší ambicí je vytvářet odolné, nadčasové produkty, které skvěle padnou za rozumné ceny. RevolutionRace splňuje potřeby těch, kteří chtějí plynule přecházet mezi přírodou a městem. Naše multifunkční oděvy jsou pečlivě navrženy tak, aby vyhovovaly různým aktivitám, přizpůsobily se měnícím se povětrnostním podmínkám a byly vhodné pro muže i ženy všech věkových kategorií.
Naše historie
Kdysi dávno trápil outdoorový průmysl problém. Oblečení bylo předražené, střih přinejlepším průměrný a barvy padesát odstínů lesní zeleně. Vstupují Niclas a Pernilla Nyrenstenovi, outdoorový pár ze švédského Borås, kteří se rozhodli vše zatřást. RevolutionRace zahájili v roce 2014 s posláním vytvářet zábavné, vysoce kvalitní outdoorové oblečení za bezkonkurenční hodnotu. Žádný turista by se už nikdy neměl bát, že si na svých drahých outdoorových kalhotách znovu udělá skvrnu od borůvek.
Na začátku si Niclas a Pernilla dělali všechno sami. Natáčeli a modelovali produkty ve svém obývacím pokoji, používali garáž jako sklad a logistické centrum a žonglovali se vším od vývoje produktu až po služby zákazníkům. Jejich první marketingové video? Natočeno mobilem, bez scénáře a nulových světelných dovedností. Všichni říkali, že to propadne, ale místo toho to vyhodilo do povětří internet. Závod o revoluci v outdoorovém průmyslu začal.
Rychle do dneška a RevolutionRace se rozrostla na globální společnost s prodejem ve více než 40 zemích a stále přibývají. Máme 18 unikátních internetových obchodů, 130 zaměstnanců a úžasnou partu ambasadorů, kteří nám vždy stojí za zády. A s +650 000 recenzemi v našem internetovém obchodě se každým dnem přibližujeme k našemu cíli stát se nejvíce doporučovanou outdoorovou společností.
2021
Rok, kdy byl RevolutionRace uveden na stockholmskou burzu.
Náš business model
Náš obchodní model je opravdu velmi jednoduchý. Naše outdoorové oblečení prodáváme pouze online, přímo našim zákazníkům. Vyloučením zástupců a maloobchodníků z mixu můžeme nové produkty dostat na trh rychleji. Zatímco jiné značky obvykle potřebují na vývoj nového produktu rok, nám to trvá pouze šest měsíců. Rychlejší a štíhlejší proces bez prostředníků znamená, že můžeme nabídnout vysoce kvalitní oblečení za rozumnou cenu.
Odstranění prostředníků a zachování skutečnosti
Naším cílem je zpřístupnit přírodu všem a dodávat vysoce kvalitní outdoorové oblečení, které vás nezruinuje. Děláme to tak, že naše produkty prodáváme pouze online a sami děláme tolik, kolik můžeme, interně v naší centrále v Borås ve Švédsku. Když vynecháme prostředníky, ušetříme náklady, aniž bychom obětovali kvalitu a udržíme si plnou kontrolu nad naším sortimentem, marketingem a cenami.
Když už mluvíme o tom, že si věci děláme sami... Je pravděpodobné, že jste některé z nás zahlédli na fotkách na našem webu a sociálních sítích, protože věříme, že nic není reálnější než modelování vlastního vybavení. Věříme, že naši zaměstnanci jsou naším nejcennějším aktivem a náš úžasný týmový duch je klíčem k našemu úspěchu. Tady tvrdě pracujeme, ale hrajeme ještě tvrději. Neustále hledáme lidi, kteří jsou stejně nadšení z přírody jako my. Chcete se k nám přidat?
„Naším cílem je zpřístupnit přírodu všem, ale zároveň musíme chránit naše hřiště pro příští generace. Jsme nadšeni, že můžeme společně s naší komunitou pokračovat v cestě k udržitelnější budoucnosti.“
– Stephanie Andersson, manažerka udržitelného rozvoje RevolutionRace