Doprava zdarma od 2500 Kč a bezplatné vrácení do 30 dnů
Švédský design a kvalita
4,6 průměrné hodnocení s 590 000+ recenzí
Hledat podle kategorie, produktu, aktivity...
Cart icon
Dámské
Pánské
Doplňky
Průvodci
Nabídky
image

Náš příběh  

My, Pernilla a Niclas Nyrenstenovi, milujeme přírodu a cestování! Pernilla vystoupala na několik vysokých hor, byla v základním táboře Everestu a s batohem po celém světě. Niclas miluje dobrodružství a akční aktivity jako je jízda na horském kole, snowboarding, horolezectví, turistika a cestování po celém světě. V roce 2014 jsme se rozhodli společně založit outdoorovou značku.

 


 

Všechno to začalo turistickými kalhotami se skvrnami od borůvek...

 

V nepříliš vzdálené minulosti jsme pracovali na oddělení prodeje v odvětví outdoorového oblečení, ale snili jsme o spuštění naší vlastní outdoorové značky. Náš nápad jsme dostali na veletrhu, kde jsme si povídali s cestovatelkou, která byla nespokojená s vysokou cenou nových turistických kalhot. „Kalhoty jsou velmi kvalitní, ale byly tak drahé, že se jich dokonce bojím obléci do lesa. Co když si je zašpiním borůvkami a nepůjde to očistit? “, stěžovala si. Během turistiky a dobrodružství po celém světě jsme se často cítili stejně. Zavedené outdoorové značky byly příliš drahé a navíc se jejich kalhoty špatně nosily a zdálo se, že jsou určeny pouze pro muže. A barvy? Padesát odstínů nudy. Na trhu chyběla značka, která by vyráběla zábavné a kvalitní oblečení za rozumnou cenu, a my jsme si neustále mysleli, že by s tím někdo měl něco udělat. Během výstupu do základny pod Everestem se zrodila myšlenka na vytvoření společnosti RevolutionRace. Tím „někým“ jsme se nakonec stali my.

Blåbärsfläckade byxor.png

Vår resa.png

 

Náš příběh

 

Společnost zpočátku fungovala v garáži Pernillinho otce, kterou nám laskavě dovolil změnit na sklad a logistické centrum. Měli jsme na starosti vývoj produktů, nákup, finance, marketing, služby zákazníkům a distribuci zároveň − dokonce jsme ručně psali adresu na každý balík. Všechny fotografie produktů jsme zhotovili v našem obýváku a modely pro naše oblečení jsme byli my sami. Všechno jsme dělali sami.

Příběh produktu

 

Když jsme začali, museli jsme se toho hodně naučit a naše první vzorové kalhoty byly úplně nanic. Neměli dobrý střih, vlákna byly příliš slabá a zpracování byla katastrofa. O dvanáct vzorků a kopu starostí později jsme měli skvěle vypadající první produkt − naše originální kalhoty Nordwand! Když jsme však navštívili našeho výrobce ve Vietnamu, zjistili jsme, že kalhoty nebyly vyrobeny podle našich podrobných specifikací. Ředitel závodu s hrůzou sledoval, jak Niclas na místě roztrhal dvanáct párů kalhot. Závod spolupracoval s několika velkými značkami a tehdy jsme byli jejich nejmenší (ale pravděpodobně nejhlučnější) zákazník. Zorganizovali jsme pohotovostní setkání, jehož výsledkem byla výměna celé kolekce.

 

Přečtěte si více zde

 

Vår-produkt-idag.bigfile.gif

Första-Produktvideon.bigfile.gif

 

Jak jsme se stali virální

 

Po spuštění výroby jsme naše první produktové video natočili bez scénáře, kamerou na mobilním telefonu a s mimořádně pochybným osvětlením. Po jeho zveřejnění na našich kanálech na sociálních sítích nám zavolala naše manažerka reklam na Facebooku a řekla nám, abychom ho stáhli, protože si byla jistá, že dopadne velmi špatně. O tři dny později nám zavolala znovu, aby se omluvila. Video se stalo virálním a dosáhlo více než milion zhlédnutí. Lidé zbožňovali jeho autentickou atmosféru. Po našich 15 minutách slávy na Facebooku jsme věděli, že se chystáme k něčemu, co naši konkurenti vynechali nebo ignorovali. Zákazníci toužili po funkčním a cenově dostupném oblečení s výborným střihem, které je vyrobeno lidmi, se kterými se dokáží ztotožnit. A chtěli se vyjádřit. Zatímco jiné značky se vyhýbali sociálním sítím, my jsme je podporovali a začali jsme budovat silnou a loajální online komunitu. Našich zákazníků jsme od samého začátku zapojily do vývoje produktů, ptali jsme se na jejich potřeby a přání a využívali jejich zpětnou vazbu ke zlepšení našich produktů.


 

Kde jsme dnes?

 

Dneska je RevolutionRace usazeno v 30 zemich a stále rostem, my jsme prodali přes jeden milion kalhot do celeho světa. Přes 591 739 recenci na nášem eshopu, každy den se dotaváme bliž k našemu cili abychom byli nejvice doporučenou out doorovou firmou na svetě. Vyrostli jsme z garáže a nastehovali jsme se do kancelaře která je dostatek velka aby naše zámněstnanci byli spokojeni. Ale nektere veci jse nezměnily. To je stale ta samá tovarná ve vietnamu ktera nam šije většinou našech kalhot, ale dneska jsme jejich největši zákazniky, a dobre kamoši s majtelem.

×