Hledat podle kategorie, produktu, aktivity...
Mládež
Novinky
Bestsellers
Doplňky
Kabely
Boty

Jak mohu produkt reklamovat?

icon-upload-photo-hollow.svg

1. Vyfoťte tu část produktu, o které si myslíte, že je vadná a foto zašlete prostřednictvím e-mailu našemu týmu zákaznických služeb spolu s vysvětlením, co se stalo.

icon_return_1.svg

2. Pokud je vaše reklamace schválena, vyplňte formulář pro vrácení zboží, který byl přiložen k objednávce a u vadných produktů vyberte správný kód pro vrácení zboží. Pokud již nemáte formulář pro vrácení, kontaktujte náš tým zákaznických služeb.

icon_return_2.svg

3. Produkt, který chcete vrátit vložte do obalu spolu s formulářem a na balíček nalepte předplacený štítek pro vrácení zboží. Pokud použijete balení, ve kterém produkty přišly, umístěte štítek pro vrácení zboží nad původní přepravní štítek.

icon_return_4.svg

4. Odevzdejte balíček společnosti DHL nebo PPL, která prostřednictvím vlastní sítě servisních míst vyřídí naše vrácení. Jakmile obdržíme vaše vrácení, zpracujeme jej a vrátíme vám peníze.

Schvalujeme pouze reklamace, které se týkají výrobních vad, například chybějící švy, zlomené zipy nebo nesprávně šité kapsy. Neschvalujeme reklamace týkající se vyblednutí potisků, žmolkování, předčasného opotřebení atd. Bohužel musíme účtovat poplatek 400 Kč za neschválené reklamace vadného produktu, abychom pokryli naše ztráty. Chcete-li získat dopravu zdarma, musíte použít náš předplacený štítek pro vrácení zboží. Pokud jste ztratili formulář nebo štítek pro vrácení zboží, kontaktujte náš tým zákaznických služeb. Další informace o reklamacích vadných produktů naleznete v našich všeobecných obchodních podmínkách.

×