Vyhledat produkt
Nakupovat

Vrácení, Výměny a Reklamace vadných produktů

Nejlepší způsob, jak se vyhnout vrácení a výměnám, je pečlivě sledovat naše průvodce velikostmi a přečíst si recenze s radami od ostatních nakupujících. Přesto chápeme, že ne každý produkt Vám nakonec bude vyhovovat. Proto jsme pro vás připravili bezplatný a super jednoduchý způsob, jak vrátit produkty, které jste si objednali. Pokud nejste na 100% spokojeni se svým oblečením, postupujte podle následujících pokynů a pokud máte další dotazy týkající se tohoto procesu, napište nám. Máte až 90 dní na vrácení nebo výměnu zboží po jeho obdržení.

Bezplatné dodání a vráceni

Vrácení

icon_return_1.svg

1.        Vyplňte formulář pro vrácení, který byl přiložen k vaší objednávce. Nezapomeňte ve formuláři vyplnit důvod, proč chcete produkt vrátit, pro tento účel použijte jeden z kódů ve formuláři.

icon_return_2.svg

2.        Produkt, který chcete vrátit, vložte do obalu spolu s formulářem a na balíček nalepte přiložený předplacený štítek pro vrácení zboží. Pokud použijete balení, ve kterém vám byly produkty dodány, umístěte štítek pro vrácení zboží nad původní přepravní štítek.

icon_return_4.svg

3.        Balíček předejte přepravci, který je uveden na štítku pro vrácení zboží a ujistěte se, že si necháte účtenku, abyste mohli sledovat vaši zásilku. Může to být stejný přepravce, který vám doručil váš produkt nebo jiný.

icon-help-faq.svg

4.       Vrácení peněz bude provedeno automaticky po schválení, obvykle do pěti pracovních dnů.

 

Schválíme pouze vracení oblečení, které se k nám vrací v původním stavu. Pokud jste oblečení nosili, prali nebo z něj odstranili štítky, nemůžeme jej prodat jinému outdoorovému dobrodruhovi a schválit vaše vrácení. Bohužel musíme za neschválené vrácení účtovat poplatek 400 Kč, abychom pokryli naše ztráty. Chcete-li získat dopravu zdarma, musíte použít náš předplacený štítek pro vrácení. Pokud jste ztratili formulář pro vrácení nebo štítek, kontaktujte náš tým zákaznických služeb.

Výměny

icon_return_1.svg

1.       Vyplňte formulář pro vrácení, který byl přiložen k vaší objednávce. Nezapomeňte vybrat správný kód pro výměnu a uveďte barvu a velikost produktu, za který chcete produkt vyměnit.

icon_return_2.svg

2.        Produkt, který chcete vyměnit, vložte do obalu spolu s formulářem a na balíček nalepte předplacený štítek pro vrácení zboží. Pokud použijete balení, ve kterém produkty přišly, umístěte štítek pro vrácení nad původní přepravní štítek.

icon_return_4.svg

3.       Balíček předejte přepravci, který je uveden na štítku pro vrácení zboží a ujistěte se, že si necháte účtenku, abyste mohli sledovat vaši zásilku. Může to být stejný přepravce, který vám doručil váš produkt nebo jiný.

icon-help-returns.svg

4.        Jakmile obdržíme vámi vrácené zboží, zkontrolujeme, zda máme požadovaný náhradní produkt skladem. Pokud ano, odešleme jej normálně den poté, co obdržíme vámi vrácené zboží. Pokud ne, zpracujeme vaši výměnu jako vrácení a vrátíme vám peníze.

 

Mějte na paměti, že nejrychlejším a nejsnadnějším způsobem výměny produktu je jednoduše zboží vrátit a zadat novou objednávku. Pokud byste produkt chtěli raději vyměnit, uvědomte si, že musí jít o stejný model produktu, změnit můžete pouze velikost nebo barvu produktu, který jste si původně objednali. Pokud jste produkt zakoupili ve výprodeji, nemůžete jej vyměnit za jinou barvu. První výměna je zdarma, poté účtujeme poplatek 155 Kč v zájmu snížení emisí z dopravy. Schválíme pouze výměnu oblečení, které se k nám vrací v původním stavu. Pokud jste oblečení nosili, prali nebo z něj odstranili štítky, nemůžeme jej prodat jinému outdoorovému dobrodruhovi a schválit vaši výměnu. Za neschválenou výměnu musíme bohužel účtovat poplatek 400 Kč, abychom pokryli naše ztráty. Chcete-li získat dopravu zdarma, musíte použít náš předplacený štítek pro vrácení. Pokud jste ztratili formulář pro vrácení nebo štítek, kontaktujte náš tým zákaznických služeb. 


 

Reklamace vadných produktů

icon-upload-photo-hollow.svg

1.        Vyfoťte tu část produktu, o které si myslíte, že je vadná a foto zašlete prostřednictvím e-mailu našemu týmu zákaznických služeb spolu s vysvětlením, co se stalo.

icon_return_1.svg

2.       Pokud je vaše reklamace schválena, vyplňte formulář pro vrácení zboží, který byl přiložen k objednávce a u vadných produktů vyberte správný kód pro vrácení zboží. Pokud již nemáte formulář pro vrácení, kontaktujte náš tým zákaznických služeb.

icon_return_2.svg

3.        Produkt, který chcete vrátit vložte do obalu spolu s formulářem a na balíček nalepte předplacený štítek pro vrácení zboží. Pokud použijete balení, ve kterém produkty přišly, umístěte štítek pro vrácení zboží nad původní přepravní štítek.

icon_return_4.svg

4.        Balíček předejte přepravci, který je uveden na štítku pro vrácení zboží a ujistěte se, že si uschováte účtenku, abyste mohli sledovat zásilku. Jakmile vaši zásilku obdržíme, zpracujeme ji a vrátíme vám peníze.

 

Schvalujeme pouze reklamace, které se týkají výrobních vad, například chybějící švy, zlomené zipy nebo nesprávně šité kapsy. Neschvalujeme reklamace týkající se vyblednutí potisků, žmolkování, předčasného opotřebení atd. Bohužel musíme účtovat poplatek 400 Kč za neschválené reklamace vadného produktu, abychom pokryli naše ztráty. Chcete-li získat dopravu zdarma, musíte použít náš předplacený štítek pro vrácení zboží. Pokud jste ztratili formulář nebo štítek pro vrácení zboží, kontaktujte náš tým zákaznických služeb. Další informace o reklamacích vadných produktů naleznete v našich všeobecných obchodních podmínkách.

Vyberte si svou velikost
×