Vyhledat produkt

 Frequently Asked 
 Questions 

Proč je tolik vašich produktů vyprodáno?
Pandemie Covid-19 tvrdě zasáhla mnoho dodavatelů a v současné době dochází k určitým zpožděním ve výrobě a přepravě. Žádné starosti, doplňujeme náš sklad tak rychle, jak jen můžeme! Přihlaste se k odběru našeho zpravodaje a buďte první, kdo se dozví, kdy budou produkty na skladě.

Jaké kroky podnikl RevolutionRace v reakci na pandemii Covid-19?
Ujišťujeme vás, že dodržujeme pokyny Světové zdravotnické organizace a místních úřadů, abychom udrželi naše zaměstnance, zákazníky a partnery v bezpečí. Náš logistický partner zavedl nové a častější postupy čištění, přičemž zvláštní pozornost věnuje sanitaci exponovaných oblastí. Žádní řidiči nesmí dovnitř budov; místo toho jsou dodávky ponechány venku a podepsány digitálně. V zemích, kde digitální podepisování není možné, mají řidiči při dodání zboží ochranný oděv.

Přijde můj balíček včas, navzdory pandemii?
Šíření koronaviru způsobuje narušení v globálních dodavatelských řetězcích, ale jsme schopni dodávat balíčky zákazníkům na všech našich trzích. V některých případech může doručení trvat o 1-2 dny déle, než je obvyklé.

Jak je moje objednávka odeslána?
Větší balíčky jsou sledovatelné. V potvrzení o doručení naleznete odkaz na sledování, pomocí kterého můžete sledovat doručení. Menší balíčky nelze sledovat a budou odeslány přímo do vaší poštovní schránky. Pokud je balíček příliš velký, obdržíte poznámku s informacemi o tom, kde si můžete balíček vyzvednout.

Jaká je doba dodání?
Doba dodání je běžně 2-5 pracovních dnů. Doba dodání se může během kampaní mírně prodloužit z důvodu vyššího pracovního zatížení. Pracujeme co možná nejrychleji, abychom váš balík co možná nejrychleji odeslali.

Právě jsem uskutečnil (-a) objednávku. Jak se dozvím, že se objednávka dokončila?
Po úspěšné objednávce vždy obdržíte na e-mail potvrzení objednávky.

Obdržel jsem potvrzení o doručení, ale můj balíček nebyl odeslán.
Aktualizace odkazu může trvat až 48 hodin.

Mohu vyměnit nebo vrátit produkt?
Ano, můžete produkt vyměnit nebo vrátit jednou (1) zdarma až do 90 dnů po zakoupení. Vezměte prosím na vědomí, že oblečení můžete vyměnit za jinou velikost jen JEDNOU a ne za jiný model.

Jak reklamuji vadnou položku?
Zašlete nám obrázek chybného produktu spolu s vysvětlením, v čem je chyba na adresu support@revolutionrace.cz. Tímto způsobem rychleji vyřídíme vaši reklamaci.

Jaké možnosti plateb nabízíte?
Naše platební možnosti naleznete zde.

Kde zadám svůj slevový kód?
V prvním kroku dokončení objednávky.

Máte nějaké obchody nebo nějakých maloobchodních prodejců v České republice?
Ne, máme jen online prodej přes náš webový obchod.

Jakou velikost bych si měl (-a) vybrat?
Viz naše doporučení velikostí a hodnocení zákazníků na stránkách s produkty. Samozřejmě můžete kontaktovat služby pro zákazníky, kde vám pomůžeme.

Nabízíte možnost zaplacení při dodání?
Ne, momentálně ne.

×